Imate li pitanje?
Kategorije
< Sve teme
Štampaj

FAQ – Edifier slušalice

Prvo, uverite se da su svi potrebni ulazni/izlazni kablovi pravilno povezani i da nisu na bilo koji način oštećeni. Zatim proverite ulaz za mikrofon i uverite se da nema prljavštine koja blokira otvor. Osim toga, proverite telefon sa kojim ste povezani i uverite se da zvuk nije bio isključen ili utišan.

Ako nijedna od ovih radnji ne pomogne, pokušajte da isključite i uključite telefon. Brzo ponovno pokretanje često može da reši ovakve probleme.

Iako Edifier slušalicama nije potrebno redovno održavanje, za čišćenje možete koristiti sledeće materijale:

  • Posuda sa sapunom i toplom vodom (deterdžent će raditi sasvim dobro),
  • Meka tkanina,
  • Četkica za zube,
  • Peškirić.

Navlažite meku krpu sapunom i vodom. Nemojte natapati krpu; umesto toga, malo je navlažite.
Nežno obrišite jastučiće za slušalice vlažnom krpom.

Za tvrdokornije mrlje koristite suvu četkicu za zube, kako biste  da ih razmekšali, a zatim ih obrišite krpom. Nakon toga ostavite da se osuši na peškiru. Kada se osuši možete bezbedno da nastavite sa upotrebom.

Crveno trepćuće svetlo na bluetooth slušalicama signalizira da je nivo baterije na minimumu. Trebalo bi da ih odmah stavite na punjenje.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ostavite odgovor

Sadržaj
Korpa
Odaberi model

Ostavićete za sobom punu korpu?

Unesite svoje podatke da biste sačuvali sadržaj svoje korpe za kasnije. Ko zna, možda dobijete popust?

Scroll to Top
Ne propusti akcije i nove proizvode! Prijavi se na Stereokod bilten.
What Our Clients Say
69 recenzija
0
VAŠA KORPA
  • No products in the cart.